Campanya #Mou-tePerLaDistonia

Gastronomia, salut i recerca

Per a la campanya #Mou-tePerLaDistonia, des de Vall d'Hebron ens van encarregar la producció i edició del vídeo principal, amb l'objectiu de sensibilitzar la societat sobre la distonia a la infància i recaptar fons per a la seva recerca. La peça, protagonitzada per Jordi Roca, xef del Celler de Can Roca i afectat per aquesta malaltia, busca visibilitzar les dificultats que enfronten els pacients i la importància d'avançar en el diagnòstic i el tractament. El nostre equip va treballar en estreta col·laboració amb Vall d'Hebron per transmetre un missatge clar i emotiu, reflectint el compromís de la institució i de Jordi Roca amb la causa.

Client

  • Vall d’Hebron

Agència

  • Themoff

Serveis

  • Producció
  • Postproducció

Comparteix

Següent projecte

No Més Cataractes

A THEMOFF, utilitzem cookies per recopilar informació d'anàlisi que ens ajuda a millorar el nostre lloc web i oferir-te una millor experiència de navegació.