Campanya Pàrkinson

“No donis res per fet”

Per a la Federació Espanyola de Pàrkinson (FEP), juntament amb l'agència Wejazz, duem a terme la producció i edició de la peça audiovisual central de la campanya "No donis res per fet", destinada a desmitificar percepcions errònies i combatre l'estigma associat a aquesta malaltia. El nostre enfocament es va centrar a crear un contingut que reflectís la diversitat de persones afectades pel pàrkinson, destacant històries reals que il·lustren les múltiples facetes de la malaltia. El resultat és una peça que contribueix a visibilitzar les realitats diverses del pàrkinson, promovent una comprensió més profunda i empàtica de la malaltia a la societat.

Client

  • Federació Española de Párkinson

Agència

  • Wejazz

Serveis

  • Il·lustració
  • Animació
  • Motion Graphics
  • Càsting de veus

Comparteix

Següent projecte

Campanya Yearbook per a American Crew

A THEMOFF, utilitzem cookies per recopilar informació d'anàlisi que ens ajuda a millorar el nostre lloc web i oferir-te una millor experiència de navegació.