New Revlon revolution

Nou enfoc de marca

En col·laboració amb 87 seconds, vam participar en la creació d'una campanya 360° destinada a revitalitzar la comunicació de la marca i atreure professionals de la perruqueria. El nostre equip es va encarregar de la producció del vídeo principal de campanya, assegurant que reflectís la nova identitat de la marca i la força necessària. La peça, pensada per sorprendre i seduir els perruquers de tot el món, es va centrar a crear una narrativa visual que desafiés els professionals a experimentar els productes de Revlon i unir-se a la revolució de la marca. Gràcies a la direcció d'Elias Lalaux, es van enregistrar escenes impactants, productes i textures amb efectes especials, aconseguint una producció que combina creativitat i tecnologia audiovisual per redefinir la comunicació de la marca Revlon.

Client

  • Revlon Professional

Agència

  • 87 seconds

Serveis

  • Producció de vídeo

Comparteix

Següent projecte

Sopar 10 anys FCC

A THEMOFF, utilitzem cookies per recopilar informació d'anàlisi que ens ajuda a millorar el nostre lloc web i oferir-te una millor experiència de navegació.